27 листопада 2017 року відбулося засідання педагогічної ради у Чортківській гімназії. Ухвала додається.
Перше питання. Моніторинг педагогічної діяльності вчителя фізики Головень Н.М.
Вважати стан викладання фізики у Чортківській гімназії добрим;
Посилити практичне спрямування предмету;
Докладно опрацювати критерії оцінювання та дотримуватися їх при оцінюванні навчальних досягнень учнів;
Пожвавити позакласну роботу з предмета з метою популяризації;
Посилити роботу з обдарованими учнями;
Питання стану викладання розглянути на засіданні методичної комісії з метою якісного викладання предметів природничого циклу;
Вчителю проаналізувати матеріальну базу кабінету фізики та подати заявку на придбання необхідних приладів та обладнання;
Заступнику директора Чайковській І.Я. провести контрольні роботи з фізики з метою моніторингу якості знань учнів, порівнюючи оцінки контрольних робіт у І та ІІ семестрі;
Директору гімназії подбати про забезпечення кабінету фізики телевізором та комп’ютером, провести електричний струм, з метою якісного проведення уроків;
Вчителю звернути увагу на дисципліну під час проведення уроків з метою досягнення кращих успіхів у навчанні;
Закріпити дану ухвалу наказом по гімназії.
Друге питання. Розуміння вчителем психології учня – запорука ефективного уроку.
Пам’ятку щодо організації навчальної діяльності учнів, укладену практичним психологом, взяти до уваги та активно використовувати у процесі своєї педагогічної діяльності.
Адміністрації гімназії під час відвідування уроків враховувати психологічні аспекти та стресогенність процедури.
Директору гімназії Великоборець Н.І. подбати про створення сприятливого психологічного клімату в колективі.
Практичному психологу Рибачок С.М. провести діагностичне дослідження членів педагогічного колективу щодо стійкості в стресових ситуаціях, рівня емоційного виснаження та на основі отриманих результатів провести психолого – педагогічний семінар про емоційне вигорання та стресостійкість.
Третє питання. Хмарні технології в освіті.
Розробити та впроваджувати моделі хмарно орієнтованого навчального середовища у Чортківській гімназії;
Конструювати діяльність учнів і вчителів, організації їх взаємодії у віртуальному навчальному середовищі під час проведення поурочного навчання, факультативних занять, підготовки до учнівських олімпіад, конкурсів, тощо;
Проаналізувати використання вчителями електронних освітніх ресурсів у хмарно орієнтованому середовищі;
Розробити методичні рекомендації щодо використання віртуального навчального середовища в системі роботи навчального закладу;
Розробити організаційну та методичну підтримку щодо використання інформаційно-комунікаційних технологій вчителями гімназії;
Організувати та проводити навчальні тренінги для учнів та вчителів закладу;
Заступнику директора Чайковській І.Я. постійно проводити моніторингові дослідження, збір інформації, обробку отриманих даних, кількісний та якісний аналіз по даній методичній проблемі.
Директор гімназії Н.Великоборець