Розділ 3. Організація та результативність навчально-виховного процесу

З  469 учнів  гімназії  та  початкової школи,  які  перебували  на навчанні  станом  на  1  вересня 2015 року,  навчальний  рік  закінчують  467 дітей.  409 – без 1-х  початкових  класів,  знання  яких  не  оцінюються.

На  “12-10”  рік  закінчили  107 учні,  на  “12-7”– 221, на 12-5 – 74  гімназистів.  Показник успішності учнів гімназії становить 98%.  У  минулому  році  такий  ж  показник  дорівнював  97%.  Якісний  показник  знань становить 80%,  тоді  як у минулому  році –  79%.   Зростання  даних показників  є  свідченням   позитивної  якості роботи  педагогічного колективу,  його  продуктивності  та  результативності     У  попередньому  році  10  учнів гімназії  мали  оцінки  4  і  нижче  з  окремих  дисциплін   У  цьому  навчальному  таких учнів є 7. Згідно зі Статутом гімназії,  учні із оцінками початкового рівня  повинні  бути  виключені  з  гімназії.  Однак  оскільки  учні  в  основному одержали четвірки з алгебри та геометрії,  рекомендую   вчителям  математики  посилити  індивідуальну  роботу  з учнями, котрим  важко  дається  вивчення  даних  предметів  у  наступному  навчальному  році.

З 29 учнів 1-а класу (класовод Ричко Л.М..)  переведено до наступного класу 29. З 29 учнів 1-б класу (класовод Снєжик М.З.) переведено до наступного класу – 29.

З 32 учнів 2-а класу (кл Лавриновська С.Й.) навчальний  рік закінчили  32.  З них  на 12-10 – 15 учнів. Це: Басіста  Тетяна, Гнатусько  Андріана,  Гуменюк  Олег,  Гуменюк  Роман,  Дехтяренко  Лілія,  Дідик  Владисла,  Добриднєва  Анастасія,  Заверуха  Вероніка,  Звір  Рената,  Пилипів  Станіслав,  Фатаєва  Віта,  Федорейко  Ангеліна,  Чарнош  Тарас,  Чашурін  Арсеній,  Шклар  Софія.      На достатньому рівні  рік закінчили 16 учнів.  1 учень  одержав оцінки  середнього рівня.  Якісний показник  знань складає 97%.

З 31 учнів 2-б класу (кл Чхало Л.В.) навчальний рік закінчили 31. На 12-10 – 12 учнів. Серед них:. Богута  Ігор,  Брович  Аліна,  Дерманська  Інна, Кирилів  Софія,  Ковалів  Христина,  Ковальчук  Ніка,  Кнобель  Юлія,  Кримський  Іван,  Міщій Андріана,  Спольська  Ірина,  Файницька  Владислава,  Шманько  Олександр    Оцінки  достатнього  рівня  одержали 17 учнів. 2 учні  володіють знаннями з  окремих навчальних предметів  на середньому  рівні.  Якісний показник  знань складає 94%.

З 22 учнів 3-а класу (кл Петраш Н.В..)  навчальний рік  закінчили 22. На 12-10  навчальний  рік закінчили 13 учнів, а саме: Баюк  Максим,  Качур  Надія,  Кобеля  Маріанна,  Логуш  Микола,  Мальонка  Соломія,  Мручок  Павло,  Мулик  Олексій,  Сокальська  Анастасія,  Тичковська  Соломія,  Тичковська  Софія,  Фаїзова  Анастасія,  Чайковський  Максим,  Шликов  Владислав. На 12-7 – 9 учнів. Якісний показник знань становить 100%.

З 18 учнів 3-б класу (кл Кораль Л.С.) навчальний рік  закінчили 17. Лазарський Владислав вибув у США.  8 учнів  одержали оцінки високого рівня. Це: Війтюк  Валерія, Вінцковська  Яна,  Дідик  Валерія,  Кардинал  Олена,  Кухарчук  Назар,  Малюта  Дмитро,  Смитанюк  Вікторія,  Чекаловська  Діана   На 12-7 рік закінчили 7 учнів. 1 учень  одержав  оцінки  середнього рівня.  Ушій  Любомир одержав  4  з англійської  мови.    Якісний показник  знань становить 88%.

З 27 учнів 4-а класу (кл Фоміна  Н.В..) навчальний рік закінчили 27. На 12-10 – 11 учнів: Багрій Максим, Гаєвська  Катерина,  Грицей  Оксана,  Дудник  Віталій, Жиромська  Тетяна,  Кузьма  Владислав,  Літовщук  Валерія,Ю  Мручок  Анастасія,  Наконечна  Вікторія,  Пилат  Анастасія,  Юрчак  Юліана.  Оцінки достатнього рівня одержали 15 учнів. Середній  бал з окремих предметів  одержав  1 учень.  Якісний показник  знань становить 96%.

З 27 учнів  4-б класу (кл Дмитрук  Г.П.)  навчальний  рік закінчили 25.  На 12-10 – 8 учнів: Балакунець  Алік,  Бличук  Оксана,  Мазур  Ангеліна,  Остапчук  Катерина,  Прийдун  Вікторія,  Соколовська  Анастасія,  Тарасенко  Віталіна,  Чижик  Андріана На  12-7 рік  закінчили 14 учнів. 3 учні  одержали оцінки середнього рівня. Якісний  показник  знань становить 88%. 

З 22 учнів 1-А класу (кл. кер. Дригуш Я.В..) на 12-10 рік закінчили 3 учні. Це: Сагайдак Маргарита,   Попик  Юлія,  Хомишин  Аліна.  На 12-7- 13 учнів. Оцінки  середнього рівня  одержали 6 учнів.  Якісний показник  знань становить 73%.

З 24 учнів 1-Б класу (кл. кер. Шевчук В.Є.) на 12-10 рік закінчили 2 учні. Це: Байдужа  Анастасія,   Гевкалюк  Вадим  На 12-7- 17 учнів. На середньому  рівні  окремі  предмети засвоїли 5 учнів.  Якісний показник  знань становить 79%.

З 29 учнів 2  класу ( кл кер. Мельничук Н.П.)  на 12-10  рік  закінчили  3  учні.  Це:  Байрак  Андріана, Бідна  Анастасія,  Капуш  Владислав. На  12-7 – 19 учнів.  6 учнів  одержали  оцінки  середнього  рівня. Сапеляк  Павло  засвоїв  математику  на  оцінку  4.  Якісний  показник  знань  становить 76%.

З 20 учнів 3-А класу (кл кер Михайляк Г.Г.)  навчальний  рік на відмінно  закінчили 5 учнів. Це: Величко Аліна, Грабовецька  Анна,  Грабовецька  Марія, Мирончук  Марія,  Сорокопуд  Юрій.  На 17 – 13 учнів. 2 гімназисти  одержали оцінки середнього рівня з окремих предметів. Якісний показник  знань  становить 90%.

З 24 учнів 3-Б класу (кл кер Харюк Г.І.) з оцінками  високого рівня  навчальний рік закінчили 6 учнів: Біла Христина,  Гамбаль  Інна,  Гануля  Олена,  Нагірна  Вероніка,  Петрів  Соломія,  Харюк  Олег. На достатньому – 10 учнів. Оцінки 12-5 одержали 8 учнів. Якісний показник  знань становить 67%.

 З 20 учнів 4-А класу ( кл кер Ковлаь Н.З.) 2 гімназистів   закінчили навчальний рік на високому рівні. Це Бєлова  Софія,  Гальтюк Микола. 5 учнів  одержали оцінки 12-7. На 12- 5 рік закінчили 10 гімназистів. Учні  Колесніков Ростислав,   Процюк  Вікторія,  Фучило  Галина одержали 4 з математики , англ. мови. Якісний показник  знань становить 35%.

З  учнів  4-Б класу (кл кер Кушнір Ю.Ю.) на 12-10 навчальний рік закінчили 7 учнів. Це: Бабин Назар, Баюк Анастасія,  Гаращенко Юлія, Гриців Юлія, Грицей  Ангеліна Федорейко Соломія, Фінковський Максим.  Достатній рівень знань з основ наук продемонстрували 10 учнів. На 12-5 рік закінчили 2 учнів. Якісний показник  знань складає 89%.

З 20 учнів 5-А класу (кл кер Файницька Т.О.) 1 учениця – Шумка  Христина  – одержала   усі оцінки високого рівня. 6 учнів  одержали оцінки 12-7. 13 гімназистів  засвоїли  навчальний  матеріал  на  середньому  рівні.  Якісний показник  знань становить 35%.

З 21 учня  5-Б класу  (кл кер Петровська С.П..) на  відмінно навчальний рік закінчили 2  учні: Фортельний Максим, Лебідь  Софія. Оцінки достатнього рівня одержали  12 учні.  Оцінки 12-5 – 5 учнів. 2 учні –   одержали 4-ки з одного або кількох предметів Татарин  Святослав (укр. мова), Тихович  Руслан (геометрія).  Якісний показник  знань складає 27%.     

З 29 учнів 6 класу (кл кер Ковалів Т.І.) навчальний  рік з оцінками високого  рівня  закінчили 5  учнів: Ваврик  Андріана,  Вівчар  Назар,  Пилипів  Олена,  Сорокопуд  Назарій,  Чайковська  Ірина. На достатньому рівні  показали знання 13 учнів. 9 гімназистів  одержали оцінки 12-5. Мероник  Тетяна, котра перебувала  на річному  навчанні  в  США  як  переможець  по «Флексу»,  пройде  річне  оцінювання  упродовж  літніх  канікул.   Якісний показник  знань становить  63%.

З 29 учнів 7 класу (кл кер Рибачок С.М.) оцінки високого рівня  одержали 3 учні:   Заболотна  Марта,  Лижечка  Олена, Тронт  Марія.  На 12-7 рік закінчили 26 учнів.    Якісний показник знань становить 100%.

 

Для  порівняння середній  бал учнів та якісний показник по класах:

1-А (Дригуш Я.В.) – 9,6

1-Б (Шевчук В.Є.) – 9,26

2 кл (Мельничук Н.П.) – 9,5

3-А (Михайляк Г.Г.) –  9,7

3-Б  (Харюк Г.І.) –– 9,7

4-А (Коваль Н.З.)   –    8,58

4-Б (Кушнір Ю.Ю.)  –   9,89

5-А (Файницька Т.О.) –    8,9

5-Б (Петровська С.П.) –   9,0

6 (Ковалів Т.І.)   –   9,6

7 (Рибачок С.М.)  –   10,3

Аналіз  написаних   підсумкових  контрольних  робіт на  кінець навчального року  свідчить,  що з  предметів  природничо–математичного циклу  показник  успішності   навчання  складає  100%%,  якісний  показник – 78%.

З  предметів  суспільно-гуманітарного  циклу  показник  успішності  складає  97%.  Якісний –  81%.   Моніторинг  результативності із заміром, проведеним у І семестрі, засвідчив, що 22%  ( 40 гімназистів)  підтвердили свою  оцінку.    35%  ( 64 учні)  підвищили результат,  і   28% ( 51 учні) знизили попередній результат. З них  10 учнів знизили,  а 13 учнів  підвищили свою оцінку на 3-4 бали, що є свідченням недостатньої об’єктивності вчителів української мови в оцінюванні знань учнів.

З  іноземних  мов (англійська та німецька мови)  показник  успішності учнів гімназії складає 95,5%, якісний показник –  81,3%. Учнів  початкової школи  97% – показник  успішності,  84% – якісний показник.

Моніторинг показав, що відхилення  у оцінках   незначної кількості  учнів  свідчать про об’єктивність оцінювання вчителями знань та умінь  учнів.   Щорічний  контроль техніки читання  учнів  1-4  класів  початкової  школи  засвідчив,  що  усі  діти  добре  оволоділи навичками  голосного та  мовчазного читання. Відсоток успішності оволодіння навичкою читання складає 100%, якісний показник – 98,9%.  19% учнів підвищили свої читацькі навички. лише 11% – знизили показник на 1-2 бали. 67% – залишилися на тому ж рівні володіння навичками читання.

 До  державної  підсумкової атестації  усі  учні  5-х та  7-го  класу  були підготовлені  добре. Випускники  гімназії  складали ДПА у  формі ЗНО з української мови, математики, історії  України.  Моніторинг  результатів  ДПА та річної оцінки  засвідчив, що з української мови 20  учнів  філологічної  групи (вчитель Весновська Н.Б.)  показали  100%  успішності та якості  знань. На  високому  рівні  роботу  виконали 13 учнів (65%),  на достатньому – 7 учнів (35%).   З  них  7 учнів (35%)  підтвердили свою оцінку. Один учень (5%) знизили оцінку  на 1 бал. 12  учнів  підвищили оцінку  на 1-3 бали. Результати  моніторингу  свідчать  про   заниження  оцінки  вчителем  та  недостатню об’єктивність  в оцінювані  знань  гімназистів н  учнів

З 9 учнів  математичної  групи ( вчитель Оголь Г.Я.) на  високому  рівні  склали  ДПА  3 учні (33%),  на  достатньому – 6 учнів (67%).  Показник  успішності  та  якості  знань  складає 100%. Моніторинг  результатів  річної оцінки  та  результату  ДПА  показав,  що  лише  3  учні  (33%)  підтвердили  свою  оцінку.  6 учнів  підвищили  результат  на  1-2  бали. Дані  моніторингу  свідчать  про  заниження  оцінок  вчителем.

З  математики  ДПА у вигляді  ЗНО  складали 12  учнів.  З  них на  високому  рівні  роботу  виконали 5 учнів (42%)  на  достаньому – 6 учнів (50%). 1 учень  одержав оцінку  середнього  рівня (8%).  Показник  успішності  учнів  7 класу  з  математики  складає  100%.  Якісний  показник  знань – 92%.  Моніторинг  результатів  ДПА та  річної  оцінки  показав,  що 6  учнів (50%)  підтвердили  свою  оцінку,  що  є  ознакою  високої  об’єктивності  вчителя  в оцінюванні  знань  учнів. 2 учні (17%)  знизили оцінку  на 1 бал. 4 учні (33%)  підвищили свій  результат  на 1-2 бали.

ДПА  з історії  України  складали 17 учнів. З  них  на  високому  рівні  роботу  виконали  11 учнів  (64,7%).  5 учнів (29%)  –  на  достатньому  рівні.  1 учень (6%) показав  знання  середнього рівня.  Порівняльний аналіз результатів  ДПА та річної оцінки показав, що 4 учні (24%)  підтвердили свою  оцінку.  3  учні (18%)  знизили  результат  на 1 бал. 10 учнів (59%)  підвищили  оцінку на 1-3  бали.  Це є  ознакою того, що  вчитель не достатньо  об’єктивно  оцінює  знання учнів,  суттєво  їх  занижуючи.

Узагальнюючи  дані  моніторингу,  робимо  висновок, що об’єктивність   оцінювання  знань  випускників  є  недостнім. Учителі  радше  недооцінюють  знання  учнів.

Серед учнів 5-х класів  особливої  уваги  заслуговує  математика(вчитель Озімчук О.С.). 45%  учнів  5-Б класу не підтвердили своєї  річної оцінки ,    показавши результат   на 1-2  бали  нижче.  Вчителю  рекомендовано  звернути  увагу  на удосконалення  методики  викладання  предмета, об’єктивність  в оцінюванні  знань  учнів. .

 

 

 

2014-2015

З  459 учнів  гімназії  та  початкової школи,  які  перебували  на навчанні  станом  на  1  вересня,  навчальний  рік  закінчують  452 дітей.  390 – без 1-х  початкових  класів,  знання  яких  не  оцінюються.

На  “12-10”  рік  закінчили  112 учні,  на  “12-7”– 196, на 12-5 – 72  гімназистів.  Показник успішності учнів гімназії становить 97%.  У  минулому  році  такий  ж  показник  дорівнював  96%.  Якісний  показник  знань становить 79%,  тоді  як у минулому  році –  77%.   Зростання  даних показників  є  свідченням   позитивної  якості роботи  педагогічного колективу,  його  продуктивності  та  результативності     У  попередньому  році  15  учнів гімназії  мали  оцінки  4  і  нижче  з  окремих  дисциплін   У  цьому  навчальному  таких учнів є 10. Згідно зі Статутом гімназії,  учні із оцінками початкового рівня  повинні  бути  виключені  з  гімназії.  Однак  оскільки  учні  в  основному одержали четвірки з алгебри та геометрії,  рекомендую   вчителям  математики  посилити  індивідуальну  роботу  з учнями, котрим  важко  дається  вивчення  даних  предметів  у  наступному  навчальному  році.

З 32 учнів 1-а класу (кл Лавриновська С.Й.)  переведено до наступного класу 32. З 30 учнів 1-б класу (кл Чхало Л.В.) переведено до наступного класу – 30.

З 24 учнів 2-а класу (кл Петраш Н.В.) навчальний  рік закінчили  24. З них  на 12-10 – 14 учнів. Це: Баюк Максим, Качур Надія, Кобеля Маріанна,  Логуш  Микола,  Мальонка Соломія,  Мостовик  Анастасія,  Мручок Павло,  Мулик  Олексій, Сокальська  Анастасія, Тичковська  Соломія,     Тичковська  Софія,  Фаїзова  Анастасія,  Чайковський  Максим,  Шликов  Владислав.      На достатньому рівні  рік закінчили 9 учнів. Якісний показник  знань складає 100%.

З 18 учнів 2-б класу (кл Кораль Л.С.) навчальний рік закінчили 18. На 12-10 – 10 учнів. Серед них:. Війтюк  Валерія,  Вінцковська  Яна,  Дідик  Валерія, Кардинал  Олена,  Кухарчук  Назар,  Малюта  Дмитро,  Миронюк  Діана,  Смитанюк  Вікторія,  Трухан  Любомир,  Чекаловська  Діана Оцінки  достатнього  рівня  одержали 7 учнів. 1 учень  володіє окремими навчальним предметами  на середньому  рівні.  Якісний показник  знань складає 94%.

З 27 учнів 3-а класу (кл Фоміна Н.В.)  навчальний рік  закінчили 27. На 12-10  навчальний  рік закінчили 16 учнів, а саме: Багрій  Максим, Вівсяник  Андріан,  Гаєвська  катерина,  Гамбаль  Владислав,  Грицей  Оксана,  Дудник  Віталій,  Жиромська  Тетяна,  Зазуляк  Олег,  Козлінська  Ольга,  Кузьма  Владислав,  Літовщук  Валерія,  Мручок  Анастасія,  Наконечна  Вікторія,  Пилат  Анастасія,  Шуригайло  Єлизавета,  Юрчак  Юліана. На 12-7 – 11 учнів. Якісний показник знань становить 100%.

З 26 учнів 3-б класу (кл Дмитрук Г.П.) навчальний рік  закінчили 26. 13 учнів  одержали оцінки високого рівня. Це: Балакунець  Алік,  Березовська  Еліна,  Бинчук  Оксана,  Воціховська  Аліна,  Коцюк  Христина,  Мазур  Ангеліна,  Остапчук  Катерина,  Прийдун  Вікторія,  Соколовська  Анастасія,  Тарасенко  Віталіна,  Чижик  Андріана,  Шептицький  Тарас,  Шуригайло  Андрій.  На 12-7 рік закінчили 11 учнів. 3 учні  одержали оцінки  середнього рівня.  Якісний показник  знань становить 88%.

З 23 учнів 4-а класу (кл Ричко Л.М.) навчальний рік закінчили 23. На 12-10 – 8 учнів: Бадлюк Софія, Базишин Анастасія, Бельзецька  Вікторія,  Грабовецька  Софія,  Пашковський  Павло,  Попик  Юлія, Сагайдак  Маргарита,  Хомишин  Аліна.  Оцінки достатнього рівня одержали 11 учнів. Середній  бал з окремих предметів  одержали 4 учні.  Якісний показник  знань становить 83%.

З 25 учнів  4-б класу (кл Снєжик М.З.)  навчальний  рік закінчили 24.  На 12-10 – 9 учнів: Байдужа  Анастасія,  Великоборець Ольга,  Гевкалюк  Вадим,  Гевко  Степан,  Гикава  Вікторія,  Кушнір  Максим,  Савків  Владислав,  Тронт  Христина,  Школьницька  Вікторія.  На  12-7 рік  закінчили 13 учнів. « учнів  одержали оцінки середнього рівня. Якісний  показник  знань становить 92%.

З 29 учня 1 класу (кл. кер. Мельничук Н.П.) на 12-10 рік закінчили 2 учні. Це Миронюк Олеся,  Капуш  Владислав. На 12-7- 23 учнів. Оцінки  середнього рівня  одержали 4 учні.  Якісний показник  знань становить 86%.

З 20 учнів 2-А класу (кл кер Михайляк Г.Г.)  навчальний  рік на відмінно  закінчили 5 учнів. Це: Величко Аліна, Грабовецька  Анна,  Грабовецька  Марія, Мирончук  Марія,  Сорокопуд  Юрій.  На 17 – 14 учнів. 1 гімназист одержав оцінки середнього рівня з окремих предметів. Якісний показник  знань  становить 95%.

З 22 учнів 2-Б класу (кл кер Харюк Г.І.) з оцінками  високого рівня  навчальний рік закінчили 6 учнів: Біла Христина,  Гамбаль  Інна,  Гануля  Олена,  Нагірна  Вероніка,  Петрів  Соломія,  Харюк  Олег.  На достатньому – 11 учнів. Оцінки 12-5 одержали 5 учнів. Якісний показник  знань становить 77%.

 З 20 учнів 3-А класу ( кл кер Ковлаь Н.З.) 2 гімназистів   закінчили навчальний рік на високому рівні. Це Бєлова  Софія,  Гальтюк Микола. 5 учнів  одержали оцінки 12-7. На 12- 5 рік занчили 9 гімназистів. Якісний показник  знань становить 35%. Учні  Колесніков Ростислав,  Музичка Тарас, Чертов  Владислав, Фучило  Галина одержали 4 з математики  та хімії.

З 20 учнів  3-Б класу (кл кер Кушнір Ю.Ю.) на 12-10 навчальний рік закінчили 8 учнів. Це: Бабин Назар, Баюк Анастасія, Било Вячеслав,  Гаращенко Юлія, Гриців Юлія, Федорейко Соломія, Фінковський Максим, Шиянова Росана.  Достатній рівень знань з основ наук продемонстрували 10 учнів. На 12-5 рік закінчили 2 учнів. Якісний показник  знань складає 90%.

З 20 учнів 4-А класу (кл кер Файницька Т.О.) жоден учень не одержав усі оцінки високого рівня. 7 учнів  одержали оцінки 12-7. 13 гімназистів  засвоїли  навчальний  матеріал  на  середньому  рівні.  Якісний показник  знань становить 35%.

З 22 учнів  4-Б класу  (кл кер Петровська С.П..) на  відмінно навчальний рік закінчили 2  учні: Фортельний Максим, Лебідь  Софія. Оцінки достатнього рівня одержали 4учні.  Оцінки 12-5 – 11 учнів. 5 учнів   одержали 4-ки з одного або кількох предметів:  Білич  Діана (алгебра),  Крупа  Антон (алг, хімія), Марчук  Вікторія (хімія), Татарин  Святослав (алг, хімія), Тихович  Руслан (алг, геом., хімія, англ. м)  Якісний показник  знань складає 27%.     

З 20 учнів 5-А класу (кл кер Великоборець Н.І.)  на 12-10 рік закінчили 6 учні: Ваврик Андріана, Вівчар Назар, Мероник Тетяна, Сілярська Наталія, Сорокопуд Назар, Чайковська Христина. На 12-7 –12.  2 учні  одержали оцінки середнього рівня.  Якісний показник  знань складає 90%.

З 22 учнів 5-Б класу (кл кер Ковалів Т.І.) навчальний  рік з оцінками високого  рівня  закінчили 2 учні: Гусєв  Владислав,  Пилипів  Олена. На достатньому рівні  показали знання 11 учнів. 8 гімназистів  одержали оцінки 12-5. Дригуш Андрій  одержав  4 бали з алгебри і геометрії..  Якісний показник  знань становить  59%.

З 10 учнів  6-А класу (кл кер Оголь Г.Я.) жоден  не одержав  усі  оцінки  високого рівня.  На достатньому рівні  навчальний  матеріал засвоїли 7 учнів. 3 гімназистів  одержали оцінки 12-5.  Якісний  показник знань становить 70%.

З 20 учнів 6-Б класу (кл кер Рибачок С.М.) оцінки високого рівня  одержали 2 учні:   Заболотна  Марта,  Лижечка  Олена.  На 12-7 рік закінчили 14 учнів. Оцінки середнього рівня одержали 4 учнів.  Якісний показник знань становить 80%.

З 24  учнів 7-го класу (кл кер Дригуш Я.В.) найвищі результати показали 7 учнів. Це: Вівчар  Надія,  Гавор Михайло, Дудник  Владислав, Жабюк  Марія,  Совяк  Тетяна,  Хлібович  Ярина, Нестеренко Роксолана. Оцінки  достатнього рівня одержали 17 учнів. Якісний показник  знань становить 100%.

Аналіз  написаних   підсумкових  контрольних  робіт на  кінець навчального року  свідчить,  що з  предметів  природничо–математичного циклу  показник  успішності   навчання  складає  97%,  якісний  показник – 63%. 

З  предметів  суспільно-гуманітарного  циклу  показник  успішності  складає  99%.  Якісний –  83,6%.   Моніторинг  результативності із заміром, проведеним у І семестрі, засвідчив, що 33 %  ( 44 гімназисти)  підтвердили свою  оцінку.  Біля 34%  підвищили результат, і   32% знизили попередній результат на 1-2 бали. Однак 14 учнів знизили свою оцінку на 3-4 бали, що є свідченням недостатньої об’єктивності вчителів української мови в оцінюванні знань учнів.

З  іноземних  мов (англійська та німецька мови)  показник  успішності учнів гімназії складає 99%, якісний показник –  84%. Учнів  початкової школи  97% – показник  успішності,  84% – якісний показник. 

Моніторинг показав, що відхилення  у оцінках   незначної кількості  учнів  свідчать про об’єктивність оцінювання вчителями знань та умінь  учнів.   Щорічний  контроль техніки читання  учнів  1-4  класів  початкової  школи  засвідчив,  що  усі  діти  добре  оволоділи навичками  голосного та  мовчазного читання. Відсоток успішності оволодіння навичкою читання складає 100%, якісний показник – 97%.  17% учнів підвищили свої читацькі навички. лише 7% – знизили показник на 1-2 бали. 76% – залишилися на тому ж рівні володіння навичками читання.

                   Аналізуючи успішність гімназистів за  підсумками навчального року, не  можемо  виокремити  якісний показник успішності учнів окремих класів.  Показник успішності учнів  гімназії  складає 97%.  А от показник якості знань є набагато нижчий, по гімназії – 79%.  У деяких класах – критичний.  Якість знань  учнів початкової школи   складає від  85 до 100%.

Для  порівняння середній  бал учнів та якісний показник по класах:

1 кл (Мельничук Н.П.) – 9,5-86%

2-А Михайляк Г.Г. –  9,6 – 95%

2-Б  Харюк Г.І. –– 9,4 – 77 %

3-А (Коваль Н.З.)   –   8,6 – 35%

3-Б (Кушнір Ю.Ю.)  –   9,7  – 90 %

4-А (Файницька Т.О.) –    8,4  –   35%

4-Б (Петровська С.П.) –   8,3   –  27 %

5-А (Великоборець Н.І) –    9,7  – 90 %

5-Б (Ковалів Т.І.)   –   9    –  59%

6-А(Оголь Г.Я.)        –   9  –  70%

6-Б (Рибачок С.М.)  –   9,2   – 80 %

7  (Дригуш Я.В.)    –  10,3    –  100%

Не враховуючи результати  випускного класу, найвищий показник якості знань у 2-А класі -95% (класний керівник Михайляк Г.Г.), 3-Б клас – 90% (Кушнір Ю.Ю.), 5-А – 90% (Великоборець Н.І.).  Найгірша картина відслідковується у  4-Б класі – 27% (кл керівник Петровська С.П., 3-А-35% (класний керівник Коваль Н.З.)та 4-А – 35% (кл кер. Файницька Т.О.) .    Вважаємо, що  однією із основних   причин є недостатня   робота класного керівника  з батьками та  учнями даного класу.

До  державної  підсумкової атестації  усі  учні  5-х та  7-го  класу  були підготовлені  добре. Про це свідчить факт, що усі  гімназисти,  в основному,  підтвердили  або  підвищили  свій  результат  у порівнянні  з  річною  оцінкою.

2013-2014 

З  442 учнів  гімназії  та  початкової школи,  які  перебували  на навчанні  станом  на  1  вересня 2013 року,  навчальний  рік  закінчують  437 дітей.  395 – без 1-х  початкових  класів,  знання  яких  не  оцінюються.

На  “12-10”  рік  закінчили  122 учень,  на  “12-7” – 181, на 12-5 – 77  гімназистів.  Показник успішності учнів гімназії становить 96%.  У  минулому  році  такий  ж  показник  дорівнював  91%.  Якісний  показник  знань, як і  в минулому  році,   складає  77%.   Стабільність у  роботі – хороша, якісна  ознака, однак відсутність зростання  якості  знань для закладу  є свідченням  недостатньої продуктивної і результативної роботи педагогічного колективу.   У  попередньому  році  8  учнів гімназії  мали  оцінки  4  і  нижче  з  окремих  дисциплін   У  цьому  навчальному  таких учнів є 15. Згідно зі Статутом гімназії,  учні із оцінками початкового рівня  повинні  бути  виключені  з  гімназії.  Однак  невелика  кількість предметів, з яких учні одержали незадовільні оцінки,  дає надію на те, що  за рахунок індивідуальних занять   вчителі гімназії  проведуть додаткове навчання  з метою  коригування  семестрових  оцінок  та зменшення  кількості  учнів, що підлягають виключенню.  Збільшилася    кількість  учнів,  що  закінчили навчальний рік з оцінками високого рівня: зі 109  учнів до 122.    Кількість учнів, що закінчили навчальний рік на 12-7, зі 186  зменшилася до 181.  І відрадним є  зменшення кількості гімназистів , що закінчили рік на 12-7. Якщо в минулому  році  їх було 81, то у цьому вже 77.

З 24 учнів 1-а класу  переведено до наступного класу 24. З 20 учнів 1-б класу переведено до наступного класу – 20.

З 25 учнів 2-а класу навчальний  рік закінчили  25. на 12-10 – 15 учнів. Це: Багрій  Максим,  Вівсяник  Андріан,  Гаєвська  Катерина,  Гамбаль  Владислав,  Грицей  Оксана,  Дудник  Віталій,  Жиромська  Тетяна,  Зазуляк  Олег,  Козлінська  Ольга,  Літовщук  Валерія ,  Мармураш  Назар,  Мручок  Анастасія,  Наконечна  Вікторія,  Шуригайло  Єлизавета,  Юрчак  Юліана.  На достатньому рівні  рік закінчили 10 учнів. Якісний показник  знань складає 100%.

З 26 учнів 2-б класу  навчальний рік закінчили 26. На 12-10 – 13 учнів. Серед них:. Прийдун  Вікторія,  Тарасенко  Віталіна,  Балакунець  Алік,  Безпалько  Максим,  Мазур  Ангеліна, Березовська  Еліна,  Воціховська  Аліна, Остапчук  Катерина,  Соколовська  Анастасія,  Чижик  Андріана, Шуригайло  Андрій,  Шептицький  Тарас,  Бинчук Оксана. Оцінки  достатнього  рівня  одержали 11 учнів. Якісний показник  знань складає 92%.

З 22 учнів 3-а класу  навчальний рік  закінчили 22. На 12-10  навчальний  рік закінчили 9 учнів, а саме: Пашковський  Павло,  Сагайдак  Маргарита,  Грабовецька  Софія,  Хомишин  Аліна,  Базишин  Анастасія,  Барановська  Аделія,  Бельзецька  Вікторія,  Смоляк  Станіслав,  Волощук  Віталіна. На 12-7 – 11 учнів. Якісний показник знань становить 91%.

З 24 учнів 3-б класу навчальний рік  закінчили 24. 12 учнів  одержали оцінки високого рівня. Це: Бадлюк Софія,  Байдужа Анастасія, Великоборець Ольга, Гевкалюк  Вадим,  Гевко Степан, Герилюк  Аліна,  Гикава  Вікторія,  Кушнір  Максим,  Маціпула  Владислав, Савків  Владислав, Семяник  Денис, Тронт Христина.  На 12-7 рік закінчили 11 учнів. Якісний показник  знань становить 96%.

З 28 учнів 4-го класу навчальний рік закінчили 28. На 12-10 – 15 учнів: Байрак  Адріана,  Богуш  Тетяна,  Вітів  Віра,  Дзюба  Вікторія,  Дідусенко  Олеся,  Зінюк Анастасія, Лось  Максим, Миронюк  Олеся,  Никольців  Роман, Обшарська Катерина, Провальна  Юлія,  Совяк  Віктор,  Стельмащук  Романна, Філінчук  Ярослав,  Хорощак  Софія. Оцінки достатнього рівня одержали 8 учнів. Якісний показник  знань становить 82%.

З 21 учня 1-А класу на 12-10 рік закінчили 7учнів. Це Величко  Аліна, Грабовецька  Анна, Грабовецька  Марія,  Жукова  Анна,  Мирончук  Марія,  Сорокопуд  Юрій,  Тимочко  Аліна. На 12-7- 14 учнів. Якісний показник  знань становить 100%.

З 22 учнів 1-Б класу з оцінками  високого рівня  навчальний рік закінчили 6 учнів: Біла Христина,  Гамбаль  Інна,  Гануля  Олена,  Нагірна  Вероніка,  Петрів  Соломія,  Харюк  Олег.  На достатньому – 13 учнів. Якісний показник  знань становить 86%.

 З 18 учнів 2-А класу 2 гімназистів   закінчили навчальний рік на високому рівні. Це Бєлова  Софія,  Гальтюк Микола. 2 учнів  одержали оцінки 12-7. Якісний показник  знань становить 22%. Учні  Дріль  Павло,  Музичка Тарас, Процюк Вікторія, Фучило  Галина одержали 4 з математики.

З 20 учнів  2-Б класу на 12-10 навчальний рік закінчили 9 учнів. Це: Бабин Назар, Баюк Анастасія, Било Вячеслав, Вербіцький Віталій, Гаращенко Юлія, Гриців Юлія, Федорейко Соломія, Фінковський Максим, Шиянова Росана.  Достатній рівень знань з основ наук продемонстрували 10 учнів. Якісний показник  знань складає 95%.

З 22 учнів 3-А класу жоден учень не одержав усі оцінки високого рівня. 8 учнів  одержали оцінки 12-7. Якісний показник  знань становить 77%. Учні Грабовецький  Тадей (алг) Дребот Іван (укр. літ), Зінюк Каріна (алг), Маланчук  Ганна (алг), Міщанчук Назар (алг) одержали оцінки 4.

З 21 учня  3-Б класу  на  відмінно навчальний рік закінчив  1  учень: Фортельний Максим. Оцінки достатнього рівня одержали 7 учнів. Якісний показник  знань складає 38%.  Два  учні одержали 4-ки з двох предметів. Татарин Станіслав, Тихович Руслан – алгебра, геометрія

З 24 учнів 4-А класу  на 12-10 рік закінчили 5 учні: Ваврик Андріана, Вівчар Назар, Мероник Тетяна, Сорокопуд Назар, Чайковська Христина. На 12-7 –17. Якісний показник  знань складає 92%.

З 22 учнів 4-Б класу навчальний  рік з оцінками високого  рівня  закінчили 3учні: Гусєв  Владислав,  Петрів Христина,  Пилипів  Олена. На достатньому рівні  показали знання 8 учнів. Якісний показник  знань становить  50%. Дригуш Андрій  одержав  4 бали з алгебри і геометрії.

З 23  учнів 6-го класу найвищі результати показали 5 учнів. Це: Вівчар  Надія,  Гуменюк  Христина,  Жабюк  Марія,  Совяк  Тетяна,  Хлібович  Ярина. Оцінки  достатнього рівня одержали 17 учнів. Якісний показник  знань становить 87%.

З 25 учнів  5-А класу 4 закінчило навчальний рік на 12-10: Жуковський  Ростислав, Лижечко  Олена,  Думак  Тетяна,  Чорнявська  Олена. На достатньому рівні  навчальний  матеріал засвоїли 10 учнів. Якісний  показник знань становить 57%.

З 28 учнів 5-Б класу оцінки високого рівня  одержали 3 учні: Скрипник Маркіян, Заболотна  Марта,  Гайовська Олена.  На 12-7 рік закінчили 16 учнів. Якісний показник знань становить 68%.

З 24 гімназистів 7 класу на 12-10 рік закінчили 13 учнів:  Гринюка  Аліна,  Гуменюк Вадим,  Зозуляк Анастасія,  Іванців  Ірина,  Калиній  Софія,  Лашкова  Юлія,  Майдан  Наталія,  Микитюк  Юрій,  Недокус  Олег,  Оліярник  Марія,  Олійник  Юлія,  Цала Анастасія,  Ядвінська  Аліна. 10 випускників одержали оцінки достатнього рівня. Якісний показник  знань учнів 7-го класу становить 96%.

Аналіз  написаних   підсумкових  контрольних  робіт на  кінець навчального року  свідчить,  що з  предметів  природничо–математичного циклу  показник  успішності   навчання  складає  97%,  якісний  показник – 63%. 

З  предметів  суспільно-гуманітарного  циклу  показник  успішності  складає  98%.  Якісний –  91,5%.   Моніторинг  результативності із заміром, проведеним у І семестрі, засвідчив, що 33 %  гімназистів  підтвердили свою  оцінку.  Біля 35%  підвищили результат, і   25% знизили попередній результат на 1-2 бали. Однак 14 учнів знизили свою оцінку на 3-4 бали, що є свідченням недостатньої об’єктивності вчителів української мови в оцінюванні знань учнів.

З  іноземних  мов (англійська та німецька мови)  показник  успішності учнів закладу  складає 97%, якісний показник –  78%. З них учнів початкової школи показник успішності – 97%, якісний – 80%. Показник успішності учнів гімназії складає  97% ,  якісний  показник – 77%. Низький відсоток якості знань учнів з іноземних мов  є наслідком результативності учнів 3-х класів  з німецької мови. 

Моніторинг показав, що відхилення  у оцінках   незначної кількості  учнів  свідчать про об’єктивність оцінювання вчителями знань та умінь  учнів.

Щорічний  контроль техніки читання  учнів  1-4  класів  початкової  школи  засвідчив,  що  усі  діти  добре  оволоділи навичками  голосного та  мовчазного читання. Відсоток успішності оволодіння навичкою читання складає 100%, якісний показник – 97%.  17% учнів підвищили свої читацькі навички. лише 7% – знизили показник на 1-2 бали. 76% – залишилися на тому ж рівні володіння навичками читання.

Аналізуючи успішність гімназистів за  підсумками навчального року, не  можемо  виокремити  якісний показник успішності учнів окремих класів.      Показник успішності учнів  гімназії  складає 87.  А от показник якості знань є набагато нижчий, по гімназії – 69%.  У деяких класах – критичний.  Якість знань  учнів початкової школи   складає від  82 до 100%.

Для  порівняння середній  бал учнів та якісний показник по класах:

1-А Михайляк Г.Г. – 10- 100%

1-Б  Харюк Г.І. – 10 – 86%

2-А (Коваль Н.З.)   –   8,9 – 22%

2-Б (Кушнір Ю.Ю.)  –  10  – 95%

3-А (Файницька Т.О.) –    8,5 –  36%

3-Б (Петровська С.П.) –   8,6  –  38%

4-А (Великоборець Н.І) –   9,7 – 92%

4-Б (Ковалів Т.І.)   –     8,9 – 50%

5-А(Оголь Г.Я.)        –   8,9 – 56%

6  (Дригуш Я.В.)    –   9,4 – 87%

                 Найвищий показник якості знань у 1-А класі -100% (класний керівник Михайляк Г.Г.), 2-Б клас – 95% (Кушнір Ю.Ю.), 4-А – 92% (Великоборець Н.І.).  Найгірша картина відслідковується у  2-А-22% ( класний керівник Коваль Н.З.).    Вважаємо, що  однією із основних   причин є недостатня   робота класного керівника  з батьками та  учнями даного класу.

До  державної  підсумкової атестації  усі  учні  5-х та  7-го  класу  були підготовлені  добре. Про це свідчить факт, що усі  гімназисти,  в основному,  підтвердили  або  підвищили  свій  результат  у порівнянні  з  річною  оцінкою.

 

 

У 2012-2013 н.р. з 437 учнів гімназії та початкової школи, які перебували на навчанні станом на 1 вересня, навчальний рік закінчують 434 дітей. 384 – без 1-х початкових класів, знання яких не оцінюються.

На “12-10” рік закінчили 109 учень, на “12-7” – 186, на 12-5 – 81 гімназистів. Показник успішності учнів гімназії становить 91%. Якісний показник знань складає 77%. У минулому році такий ж показник дорівнював 70%. Ріст якості знань учнів є ознакою продуктивної і результативної роботи педагогічного колективу. У попередньому році 5 учнів гімназії мали оцінки 4 і нижче з окремих дисциплін У цьому навчальному таких учнів є 8. Згідно зі Статутом гімназії, учні із оцінками початкового рівня повинні бути виключені з гімназії. Однак невелика кількість предметів, з яких учні одержали незадовільні оцінки дає надію на те, що за рахунок індивідуальних занять вчителі гімназії проведуть додаткове навчання з метою коригування семестрових оцінок та зменшення кількості учнів, що підлягають виключенню. Збільшилася кількість учнів, що закінчили навчальний рік з оцінками високого рівня: зі 101 учня до 109. Суттєво збільшилася кількість унів, що закінчили навчальний рік на 12-7: зі 166 до 186. Відповідно зменшилася учнів, що закінчили рік на 12-7. Якщо в минулому році їх було 108, то у цьому вже 81.

З 25 учнів 1-а класу переведено до наступного класу 25. З 25 учнів 1-б класу переведено до наступного класу – 25.

З 24 учнів 2-а класу переведено до наступного класу 24. Навчальний рік на 12-10 закінчили 10 учнів. Це: Бадлюк Софія, Базишин Анастасія, Барановська Аделія, Бельзецька Вікторія, Волощук Віталіна, Грабовецька Софія, Попик Юлія, Сагайдак Маргарита, Хомишин Аліна, Пашковський Павло. На достаньому рівні рік закінчили 11 учнів. Якісний показник знань складає 88%.

З 24 учнів 2-б класу навчальний рік закінчили 24. На 12-10 – 12 учнів. Серед них: Бадлюк Софія, Байдужа Анастасія, Великоборець Ольга, Гевкалюк Вадим, Гевко Степан, Герилюк Аліна, Гикава Вікторія, Кушнір Максим, Маціпула Владислав, Савків Владислав, Семяник Денис, Тронт Христина. Оцінки достатнього рівня одержали 12 учнів. Якісний показник знань складає 100%.

З 18 учнів 3-а класу навчальний рік закінчили 18. На 12-10 навчальний рік закінчили 10 учнів, а саме: Байрак Адріана, Вітів Віра, Гінда Юлія, Обшарська Катерина, Рікітіна Софія, Совяк Віктор, Стельмащук Романна, Тильман Євгенія, Тимофій Максим, Філінчук Ярослав. На 12-7 – 8 учнів. Якісний показник знань становить 100%.

З 14 учнів 3-б класу навчальний рік закінчили 14. 5 учнів одержали оцінки високого рівня. Це: Дзюба Вікторія, Малишин Ігор, Миронюк Олеся, Тракало Анастасія, Хорощак Софія. На 12-7 рік закінчили 8 учнів. Якісний показник знань становить 93%.

З 32 учнів 4-го класу навчальний рік закінчили 32. На 12-10 – 18 учнів: Андріїшин Софія, Величко Аліна, Гануля Олена, Грабовецька Анна, Грабовецька Марія, Григораш Софія, Друк Габріель, Жукова Анна, Мельничук Софія, Мирончук Марія, Обліжок Микола, Пендак Валентина, Петрів Соломія, Сорокопуд Юрій, Теслюк Юлія, Тимочко Аліна, Харюк Олег, Шумка Ярослав. Оцінки достатнього рівня одержали 13 учнів. Якісний показник знань становить 97%.

З 16 учнів 1-А класу на 12-10 рік закінчили 2 учні. Це Бєлова Софія, Гальтюк Микола. На 12-7 4 учні. Якісний показник знань становить 38%. Одна учениця, Фучило Галина, одержала 4 бали з математики.

З 19 учнів 1-Б класу з оцінками високого рівня навчальний рік закінчили 10 учнів: Бабин Назар, Баюк Анастасія, Било Вячеслав, Вербіцький Віталій, Гаращенко Юлія, Грицей Ангеліна, Гриців Юлія, Федорейко Соломія, Чарнош Ярослав, Шиянова Росана. На достатньому – 9 учнів. Якісний показник знань становить 100%.

З 23 учнів 2-А класу жоден гімназист не закінчив навчальний рік на високому рівні. 15 учнів одержали оцінки 12-7. Якісний показник знань становить 65%. « учні – Маланчук Анна та Щур Олександр одержали 4 з математики.

З 21 учня 2-Б класу на 12-10 навчальний рік закінчили 3 учні. Це: Лебідь Софія, Богута Анастасія, Фортельний Максим. Достатній рівень знань з основ наук продемонстрували 9 учнів. Якісний показник знань складає 57%. Татарин Станіслав одержав 4 з математики. Тихович Руслан – з математики – 3 бали.

З 25 учнів 3-А класу 7 учнів закінчили рік на 12-10. Серед них: Ваврик Андріана, Вівчар Назар, Гладка Олеся, Мероник Тетяна, Обліжок Божена, Сорокопуд Назар, Чайковська Христина. 14 учнів. Одержали оцінки 12-7. Якісний показник знань становить 84%.

З 21 учня 3-Б класу на відмінно навчальний рік закінчили 2 учні: Гусєв Валентин, Пилипів Олена. Оцінки достатнього рівня одержали 9 учнів. Якісний показник знань складає 52%. Два учн одержали 4-ки з двох предметів. Дригуш Андрій, Стасишин Олег – алгебра, геометрія.

З 26 учнів 4-А класу на 12-10 рік закінчили 2 учні: Лижечка Олена, Жуковський Ростислав. На 12-17 – 8. Якісний показник знань складає 38%. Парацій Вікторія одержала по 4з алгебри та геометрії.

З 29 учнів 4-Б класу навчальний рік з оцінками високого рівня закінчили 2 учні: Заболотна Марта, Скрипник Маркіян. На достатньому рівні показали знання 15 учнів. Якісний показник знань становить 59%.

З 24 учнів 6-го класу найвищі результати показали 5 учнів. Це: Гуменюк Вадим, Калиній Софія, Недокус Олег, Оліярник Марія, Ядвінська Аліна. Оцінки достатнього рівня одержали 17 учнів. Якісний показник знань становить 92%.

З 20 учнів 5-А класу 3 закінчило навчальний рік на 12-10: Гуменюк Христина, Жабюк Марія, Совяк Тетяна. Однак Жабюк Марія за І семестр з української мови одержала оцінку 9, що є підставою зняття її з претендентів на нагородження свідоцтвом особливого зразка. На достатньому рівні навчальний матеріал засвоїли 12 учнів. Якісний показник знань становить 75%.

З 20 учнів 5-Б класу оцінки високого рівня одержали 3 учні: Вівчар Надія, Хлібович Ярина, Шевчук Іван. На 12-7 рік закінчили 9 учнів. Якісний показник знань становить 60%.

З 28 гімназистів 7 класу на 12-10 рік закінчили 15 учнів: Дзиндра Інна, Івасюк Христина, Кастранець Юлія, Лях Катерина, Танасів Людмила, Галушка Тетяна, Волошин Тетяна, Ганущак Юлія, Гульчак Назар, Качур Соломія, Лесейко Дмитро, Михальчук Христина, Грелюк Юлія, Прохоров Сергій, Новіцька Анна. 13 випускників одержали оцінки достатнього рівня. Якісний показник знань учнів 7-го класу становить 100%!

Аналіз написаних підсумкових контрольних робіт на кінець навчального року свідчить, що з предметів природничо–математичного циклу показник успішності навчання складає 97%, якісний показник – 63%.

З предметів суспільно-гуманітарного циклу показник успішності складає 100%. Якісний – 91%. Моніторинг результативності із заміром, проведеним у І семестрі, засвідчив, що 21 % гімназист підтвердив свою оцінку. Біля 67% підвищили результат, і лише 12% знизили попередній результат на 1-2 бали. Однак 15 учнів підвищили свою оцінку на 3-4 бали, що є свідченням недостатньої об’єктивності вчителів української мови в оцінюванні знань учнів.

З іноземних мов (англійська та німецька мови) показник успішності учнів закладу складає 97%, якісний показник – 78%. З них учнів початкової школи показник успішності – 97%, якісний – 80%. Показник успішності учнів гімназії складає 97% , якісний показник – 77%. Низький відсоток якості знань учнів з іноземних мов є наслідком результативності учнів 3-х класів з німецької мови.

Моніторинг показав, що відхилення у оцінках незначної кількості учнів свідчать про об’єктивність оцінювання вчителями знань та умінь учнів.

До державної підсумкової атестації усі учні 5-х та 7-го класу були підготовлені добре. Про це свідчить факт, що усі гімназисти, в основному, підтвердили або підвищили свій результат у порівнянні з річною оцінкою.

У 2011-2012 н.р. з 426 учнів гімназії та початкової школи, які перебували на навчанні станом на 1 вересня, навчальний рік закінчують 426 дітей. 380 – без 1-х початкових класів, знання яких не оцінюються.

На “12-10” рік закінчили 101 учень, на “12-7” – 166, на 12-5 – 108 гімназистів. Показник успішності учнів гімназії становить 91%. Якісний показник знань складає 70%. У минулому році такий ж показник дорівнював 67%. Ріст якості знань учнів є ознакою продуктивної і результативної роботи педагогічного колективу. У попередньому році 14 учнів гімназії мали оцінки 4 і нижче з окремих дисциплін У цьому навчальному таких учнів є лише 5. Приємним є такий відчутний спад. І хоч реально це не є ознакою того, що учні почали свідоміше відноситися до навчання, а радше рішення вчителів використати метод стимулювання учнів, підвищивши оцінку на півбала. Згідно зі Статутом гімназії, учні із оцінками початкового рівня повинні бути виключені з гімназії. Однак невелика кількість предметів, з яких учні одержали незадовільні оцінки дає надію на те, що за рахунок індивідуальних занять вчителі гімназії проведуть додаткове навчання з метою коригування семестрових оцінок та зменшення кількості учнів, що підлягають виключенню. Збільшилася кількість учнів, що закінчили навчальний рік з оцінками високого рівня: з 80 учнів до 101 учня. Одночасно кількість учнів, що одержали оцінки середнього рівня, зменшилася зі 117 до 108.

Аналіз написаних підсумкових контрольних робіт на кінець навчального року свідчить, що з предметів природничо–математичного циклу показник успішності навчання складає 97%, якісний показник – 63%.

З предметів суспільно-гуманітарного циклу показник успішності складає 100%. Якісний – 91%. Моніторинг результативності із заміром, проведеним у І семестрі, засвідчив, що 21 % гімназист підтвердив свою оцінку. Біля 67% підвищили результат, і лише 12% знизили попередній результат на 1-2 бали. Однак 15 учнів підвищили свою оцінку на 3-4 бали, що є свідченням недостатньої об’єктивності вчителів української мови в оцінюванні знань учнів.

З іноземних мов (англійська та німецька мови) показник успішності учнів закладу складає 97%, якісний показник – 78%. З них учнів початкової школи показник успішності – 97%, якісний – 80%. Показник успішності учнів гімназії складає 97% , якісний показник – 77%. Низький відсоток якості знань учнів з іноземних мов є наслідком результативності учнів 3-х класів з німецької мови.

Моніторинг показав, що відхилення у оцінках незначної кількості учнів свідчать про об’єктивність оцінювання вчителями знань та умінь учнів.

До державної підсумкової атестації усі учні 5-х та 7-го класу були підготовлені добре. Про це свідчить факт, що усі гімназисти, в основному, підтвердили або підвищили свій результат у порівнянні з річною оцінкою.

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
Прокрутка до верху
Чортківський ліцей N1 імені Маркіяна Шашкевича
Перейти до вмісту