Необхідність формування позитивного іміджу загальноосвітнього навчального закладу в сучасних соціально-економічних умовах постає дуже гостро для кожної школи будь-якої форми власності. Це пов’язано з тим, що з кожним роком зростає конкуренція між загальноосвітніми навчальними закладами. Сьогодні вважається, що не можна конкурувати з іншими школами лише на основі високих показників зовнішнього незалежного оцінювання або на кількості переможців в олімпіадах, конкурсах, оскільки не всі батьки зорієнтовані тільки на результат навчання. Є значна частина із них, як свідчать спостереження, результати опитування та анкетування, котрі приділяють увагу сприятливому психологічному середовищу в школі, комфортним умовам навчання, наявності системи додаткового навчання, різноманітності дозвілля дітей, бажанню дитини навчатися саме в цій школі, класі тощо.
Про основні напрямки роботи адміністрації закладу над створенням позитивного іміджу Чортківської гімназії імені Маркіяна Шашкевича йшлося під час обласного семінару заступників директорів гімназій, ліцеїв та колегіумів, організованому завідувачем лабораторії обдарованої дитини ТОКІППО Ханзель Ж.І., котрий відбувся 1 грудня 2015 року. Завідувач Чортківським міським методичним кабінетом Данильчак О.Я. презентувала систему освіти міста та акцентувала увагу на присутніх на необхідності створення позитивного іміджу навчального закладу як важливої умови функціонування сучасної школи.
Своїми напрацюваннями поділилися представники адміністрації та вчителі Чортківської гімназії ім. Маркіяна Шашкевича:
– директор гімназії М. Каськів «Моніторинг результативності учнів Чортківськї гімназії під час ЗНО та інтелектуальних змагань»,
– заступник директора з навчально-виховної роботи Весновська Н.Б. «Компоненти іміджу як складової управління освітньою установою»,
– заступник директора з виховної роботи Горяча Н.В. «Системний підхід до організації виховної діяльності закладу через реалізацію експериментальної діяльністі у навчальному закладі»,
– заступник директора з викладаня іноземних мов Великоборець Н.І. «Участь у міжнародних проектах – один із пріоритетних напрямків роботи Чортківської гімназії ім. Маркіяна Шашкевича».
– вчитель історії, керівник гуртка «КІС» (Клуб інтернаціонального спілкування) Кушнір Ю.Ю. «Роль гурткової роботи у формуванні особистості, готової до реалізації у полікультурному просторі».
Приємними і позитивними були відгуки учасників семінару, заступників директорів кращих навчальних закладів області, котрі дякували організаторам зібрання за цінний досвід, матеріал та ідеї, що виникали під час почутого. Присутні зійшлися у думках про те, що заклад, який не усвідомив свого призначення і своєї ролі, який не розвивається і не реалізується, не зможе допомогти учням досягти саморозвитку, самопізнання, самовдосконалення. А для цього не треба боятися змінюватися, експериментувати, апробувати нові технології, залишаючи у своєму творчому доробку ті, які сприяють розвитку інтелектуально-творчих здібностей дітей, їхньому самовияву, особистісному становленню, а отже, і розвитку іміджу закладу.
Весновська Н.Б., заступник директора з навчально-виховної роботи