Pieces Сесія 3, Активність 2 – Антиреклама тютюну

Під час заняття ми говорили про те, як реклама може маніпулювати дітьми та підштовхувати їх до покупки сигарет.

Учні порівнювали різні дизайнерські оформлення пачок і визначали, які саме маніпулятивні прийоми використовують виробники: яскраві кольори, «модний» дизайн, привабливі смаки та приховані натяки на стильність чи дорослість.

Мета заняття — навчитися розпізнавати такі впливи та не піддаватися маніпуляціям.

Переглянути у Facebook

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
Прокрутка до верху
Чортківський ліцей N1 імені Маркіяна Шашкевича
Перейти до вмісту