Вже стало доброю традицією поєднувати різні навчальні дисципліни в межах однієї теми. Наприкінці І семестру учителі Гриндула Т.І. (вчит. зарубіжної літератури) та Петровська С.П. (вчит. всесвітньої історії) провели бінарний урок з учнями 3(7)-Б гімназійного класу на тему: “Друга світова війна у європейській поезії. Альфред Маргул Шпербер, “Про назву концтабору Бухенвальд””.
Під час уроку вчителівикористали різні форми роботи: бліц-опитування у форматі відеоролика, асоціативні картки, інтерактивні вправи, створені на платформі Wordwаll, хмарки слів тощо. Усі форми організації навчальної діяльності були побудовані у контексті минуле-сьогодення-майбутнє, адже вчителями було проведено інформаційний міст між подіями середини ХХ ст. та війною, яка триває в Україні, зокрема з історією визволення Михайла Діанова, морпіха ЗСУ.
Вчимо історію в контексті світової літератури, щоб у майбутньому не повторити помилки минулого.





