У середу, 26 грудня, у гімназії відбувся районний семінар заступників директорів освітніх закладів Чортківського району. Починаючи з травня 2012 року, Чортківська гімназія була включена у психолого-педагогічний експеримент регіонального рівня на тему: “Формування полікультурного середовища як основи становлення особистості гімназиста, його саморозвитку та самореалізації”. Виконана за цей період робота та планування діяльності закладу на 5 років – основні питання, що висвітлювалися на зібранні. Учасники семінару працювали за таким планом:
1. Вітання учасників семінару. Огляд виставки учнівських проектів.
2. Дослідно-експериментальна робота навчального закладу як основа формування нової моделі освіти в Україні ( О. Данильчак, завідувач райметодкабінету).
3. Вступне діагностування учасників семінару щодо володіння інформацію про експеримента льну діяльність у сучасному навчальному закладі. (С. Рибачок, практичний психолог гімназії).
4. Формування полікультурного освітнього середовища як основи становлення особистості гімназиста, його саморозвитку та самореалізації. Експериментальна діяльність у Чортківській гімназії ім. М. Шашкевича (Н. Весновська, заступник директора).
– Проектування позакласної виховної роботи з метою реалізації експериментальної діяльності у закладі (Н. Горяча, заступник директора).
– Міжнародні проекти як один із найважливіших напрямів формування полікультурного середовища (Н. Великоборець, заступник директора).
– У світ з Україною в серці. Організація Клубу інтернаціонально спілкування «КІС» у гімназії. (Ю. Кушнір, керівник гуртка).
5. Презентація польсько-українського проекту “Наші малі великі Батьківщини, що нас об’єднує?” (учні гімназії).
6. Подорожуємо Лондоном (фрагмент уроку англійської мови з використанням ІКТ)
7. “Запрошуємо на філіжанку кави”.
8. ПРО ГОЛОВНЕ під новорічною ялинкою з Дідом Морозом і Снігуркою-Сніжинкою.
Семінар пройшов у доброзичливій та пізнавальній атмосфері, де кожен із заступників мав можливість ознайомитися з інноваційними формами і методами роботи щодо експериментальної діяльності у школі.