З досвіду роботи психолога

Вступ до школи є переломним моментом життя першокласника: складається новий тип взаємин з іншими людьми, виникають нові форми діяльності. Школа з перших днів ставить перед дитиною низку завдань: їй необхідно успішно опанувати навчальну діяльність, засвоїти шкільні норми поведінки, долучитися до життя у класному колективі, пристосуватися до нових умов розумової праці та режиму. Як свідчить практика, відсутність шкільної зрілості, готовності до систематичного шкільного навчання може призвести до зростання тривожності, формування заниженої самооцінки, до появи хронічної втомлюваності, загальної неуспішності, а також стати причиною виникнення шкільних неврозів. Тому кожному учню-першокласнику необхідна підтримка й допомога у «входженні в шкільне життя», як зі сторони значущих дорослих – батьків, учителів, так і зі сторони шкільного психолога. Адже найважливішим завданням психологічної служби школи є збереження психологічного здоров»я дітей.

Саме для цього практичний психолог Світлана Миколаївна впродовж вересня місяця працювала над визначенням рівня мотиваційної, соціально-психологічної, емоційної, вольової та інтелектуальної готовності дитини до навчання у школі у вигляді тестування, анкетування та практичних занять. А на основі отриманих результатів сплановує та проводить корекційно-відновлювану та розвивальну роботу з цими учнями.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
Прокрутка до верху
Чортківський ліцей N1 імені Маркіяна Шашкевича
Перейти до вмісту