Наступність – умова успішної адаптації

27 серпня в гімназії відбувся психолого-педагогічний семінар «Принцип наступності у навчанні старших дошкільників та учнів початкової школи». У заході взяли участь вихователі дитячих закладів № 3, 5, 7, класоводи 1-х класів, вихователі ГПД та практичний психолог гімназії Рибачок С.М. Учасники семінару охоче поділилися досвідом роботи з дошкільнятами, розказали про індивідуальні особливості своїх підопічних. Захід відбувся у теплій та дружній атмосфері.

3 вересня відбувся психолого-педагогічний семінар “Забезпечення наступності – основна умова успішної адаптації молодших школярів до навчання в основній школі” за участю класоводів та вчителів, які читають у 1-х гімназійних класах. Практичний психолог гімназії Рибачок С.М. розповіла про псилологічні особливості дітей десятирічного віку, а класовод 4-го початкового класу Фоміна Н.В. детально охарактерезувала індивідуальні особливості своїх випускників. Такий підхід до забезпечення наступності гарантує на етапі початкової освіти – збереження цінності цього вікового періоду, пізнавально-особистісний розвиток дитини, її готовність до взаємодії з навколишнім середовищем. На етапі базової середньої освіти – орієнтацію  на наявний рівень навчальних досягнень молодшого шкільного віку, їх активне використання в навчально-виховному процесі.

 

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
Прокрутка до верху
Чортківський ліцей N1 імені Маркіяна Шашкевича
Перейти до вмісту