Інтегрований урок зарубіжної літератури, який наповнений різними інноваційними методами та формами роботи, провели сьогодні Гриндула Т.І. (учителька укр. мови, літератури та зарубіжної літератури) та Горяча Н.В. (учителька образотворчого мистецтва).
Поєднання дистанційної форми роботи з роботою в класі дає можливість учням, які змушені перебувати з певних причин вдома, бути присутніми під час уроку.
Учителями було використано такі методи та форми роботи:
– робота у пантбуках (https://drive.google.com/…/1m-nGPuH8lQ…/view…);
– складання казок, використовуючи кубики Rori;
– написання листа у майбутнє;
– розв’язування кросворду та ребусів за допомогою платформи LearningApps (https://learningapps.org/watch?v=pn3cmrkd520)
– виконання вправ індивідуально за допомогою моб.телефонів на платформі LearningApps (https://learningapps.org/watch?v=p8gdjm8nc20)
– використання QR-кодів та “Хмаринок слів”;
– створення “Дерева казкових героїв”;
– оздоблення плаття Снігової королеви (елементи образотворчого мистецтва);
– методи “Прес”, “Асоціативний кущ” та “Сенкан”.
Презентація до уроку (https://drive.google.com/…/1SRDO2jmFoDVLS91AX4O…/view…).