22 жовтня 2019р. у нашому закладі відбулася педагогічна рада «Інтелект України» у Чортківській гімназії імені Маркіяна Шашкевича. Третій рік впровадження», на якій розглядалися питання про особливості навчання дітей 1-3 початкових класів, котрі навчаються за програмою «Інтелект України».
Крім того, значну увагу приділили специфіці поведінки та навчання дітей так званих «цифрових технологій», «дітей-альфа».
Заступник директора гімназії з навчально-виховної роботи Весновська Н.Б. запропонувала провести засідання педагогічної ради з використанням інтерактивного методу «робота в групах». Колектив учителів було поділено на 5 груп:
1. «Інтелект +»;
2. «Інтелект – “;
3. «Батьки , діти яких навчаються за Інтелектом»;
4. «Вчителі початкових класів»;
5. «Адміністрація».
Засіданню педагогічної ради передувало попереднє відвідування кожним учителем гімназії уроку (кількох уроків) у класовода, котрий працює за проектом «Інтелект України».
Кожна група одержала для обговорення окреме завдання:
«Інтелект +»:
– узагальнити сильні сторони методики навчання за програмою «Інтелект України»;
«Інтелект –”:
– узагальнити у чому слабкі сторони методики навчання за програмою «Інтелект України»;
«Батьки учнів, котрі навчаються за Інтелектом»:
– з якими труднощами зустрічаються батьки під час виконання домашніх завдань?
«Вчителі початкових класів, котрі працюють за програмою «Інтелект України»:
– що дає учневі дана методика, які якості учня розвиває. Що дає учителю, у чому переваги та недоліки?
«Вчителі початкових класів, котрі працюють за традиційною методикою»:
– зробити порівняння традиційної методики викладання та методики викладання за програмою «Інтелект України»;
«Адміністрація»:
– як впровадження «Інтелекту» вплине на розвиток закладу в цілому?
Роботу груп супроводжували перегляд фільмів «Інтелект України у Чортківській гімназії» та «Інтелект України. Третій рік впровадження».
Після обговорення спікери кожної групи узагальнили думки учасників команди щодо свого питання.
Практичний психолог гімназії Рибачок С.М. ознайомила присутніх із результатами опитування батьків учнів 1-3 початкових класів, діти котрих навчаються за програмою «Інтелект України» та розповіла присутнім про нові виклики сучасності для учителя – дітей так званих «цифрових технологій», «дітей – альфа», котрі за науковими дослідженнями психолого-педагогічної науки характеризують сучасну дитину.